Tuesday, March 31, 2015

Teman Lelaki Upahan

Assalammualaikum..

Hi,

Wahhhh...time2 pantang nih mmg petang2 aku mengadap tv je...start 6.30pm anak2 xboleh kalih channel tv..masa tuk aku hilangkan stress sambil2 bertungku...

Apalagi drama yang menjadi kegilaan ramai now ni iaitu Teman Lelaki Upahan. Drama yang diadaptasi dr novel katanya...memang trending ahhh..ok2 walaupun drama TLU tu dah habis siaran tp seriusly wehhh mmg bawak ke mimpi2 taw....nanges aku memalam dah la xdpt tido cukup pastu bile dpt lelap seketika termimpi plak hero heroin TLU tuh...serius!! Siap ade music background lagu Maafkan Aku alunan nyanyian dari IrRadzi tuh...ni mmg gilerrrr...xpenah camni sblm nih..mmg berhantu lah citer nih...hoihhh seram aku..sib baik laki aku xbaca blog nih, kalau idak mmg tido luar la aku...

Apapun ucapan tahniah kpd 2 pelakon berbakat tu..rata2 aku baca review penonton mmg bg pujian la kat lakonan depa tuh..bersahaja..mcm real..no peluk2..no cium2...no overact...semulajadi..aihhh mcm2la pujian..tp mmg betullah..aku paling suke si hero tu kalau menenung org aduhhhh...kalau aku la pelakon heroin mmg xbukak mulut kuttt dok tenung2 aku apsal dah ko ni..ko nikin aku cair..boleh jatuh perasaan cinta lokasi nih...tp aku tgk depa steady jaaa...ishh, pasai tu kut aku xjadik pelakon agknye...*masalahnya ko tu terel ke belakon...huargh..huarghh..

Oklah, harap2 ade la sambungan citer TLU 2 ke...heheheheee...meh belanja gambaq depa...secocok sehhh..k, bye *_^

No comments:

Post a Comment